Nickolay
tiridar139@bigonla.com
Äntligen tagit första steget – delar med mig av min resa så här långt (7 อ่าน)
14 มี.ค. 2569 01:42
Hej allihop! Jag har länge följt forumet i smyg och äntligen bestämt mig för att skapa ett konto och dela med mig av min resa. Efter år av olika dieter och träningsformer som aldrig riktigt fungerat i längden kände jag att jag behövde en mer hållbar lösning. För mig handlar det inte bara om siffran på vågen, utan om att må bra både fysiskt och psykiskt.
Jag insåg att jag behövde professionell hjälp för att komma till rätta med mina utmaningar kring viktnedgång. Det kändes tryggt att kunna få hjälp digitalist, utan att behöva boka tid på en vårdcentral och sitta i ett väntrum. Processen har varit enkel och smidig, och jag uppskattar verkligen den personliga och medicinskt grundade vård man får.
Nu har jag varit igång ett tag och känner redan skillnad – både i energi och i humör. Jag är så nyfiken på att höra era erfarenheter! Hur har eran resa sett ut? Har någon annan här testat digital vård för viktnedgång? Dela gärna med er av tips, råd eller bara hejarop – allt tas emot tacksamt!
178.151.188.21
Nickolay
ผู้เยี่ยมชม
tiridar139@bigonla.com
Robbert Claus
tiridar139@bigonla.com
14 มี.ค. 2569 01:50 #1
<div class="ds-message _63c77b1" style="--panel-width: 0px;">
<div class="ds-markdown" style="--ds-md-zoom: 1.143; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; font-variant-alternates: normal; font-size-adjust: none; font-language-override: normal; font-kerning: auto; font-optical-sizing: auto; font-feature-settings: normal; font-variation-settings: normal; font-variant-position: normal; font-variant-emoji: normal; font-stretch: normal; font-size: 16px; line-height: 28px; font-family: quote-cjk-patch, Inter, system-ui, -apple-system, BlinkMacSystemFont, 'Segoe UI', Roboto, Oxygen, Ubuntu, Cantarell, 'Open Sans', 'Helvetica Neue', sans-serif; color: #0f1115;">
<p class="ds-markdown-paragraph" style="margin: 0px !important 0px 0px !important 0px;">Vad kul att höra om din resa! Jag känner verkligen igen mig i det du skriver om att olika dieter och träningsformer inte gett några långsiktiga resultat. För mig har det varit en gamechanger att äntligen förstå att viktnedgång handlar om så mycket mer än bara viljestyrka – hormoner och ämnesomsättning spelar en avgörande roll. Därför valde jag också att söka professionell hjälp och det bästa beslutet jag tog var att påbörja enmedicinsk viktnedgång med stöd av läkare. Att ha ett helt team som förstår de biologiska mekanismerna och som man kan bolla allt med har gjort hela skillnaden. Fortsätt så, det är så värt det!
</div>
</div>
<div class="ds-flex _0a3d93b" style="display: flex; flex-wrap: wrap-reverse; align-items: center; width: calc(100% + 6px); padding-top: 12px; padding-bottom: 10px; position: relative; left: -6px; gap: 10px;"> </div>
<div class="ds-theme" style="--ds-input-height-l: 44px; --ds-input-height-m: 34px; --ds-input-height-s: 30px; --ds-input-height-xs: 26px; --ds-font-weight-strong: 500; --ds-font-size-l: 16px; --ds-line-height-l: 28px; --ds-font-size-m: 14px; --ds-line-height-m: 25px; --ds-font-size-sp: 13px; --ds-line-height-sp: 23px; --ds-font-size-s: 12px; --ds-line-height-s: 21px; --ds-font-size-xsp: 11px; --ds-line-height-xsp: 19.5px; --ds-font-size-xs: 10px; --ds-line-height-xs: 18px; --ds-ease-in-out: cubic-bezier(.4,0,.2,1); --ds-ease-in: cubic-bezier(.4,0,1,1); --ds-ease-out: cubic-bezier(0,0,.2,1); --ds-font-family-code: Menlo,Monaco,Consolas,'Cascadia Mono','Ubuntu Mono','DejaVu Sans Mono','Liberation Mono','JetBrains Mono','Fira Code',Cousine,'Roboto Mono','Courier New',Courier,sans-serif,system-ui; --ds-transition-duration: .2s; --ds-transition-duration-fast: .1s; --ds-transition-duration-slow: .3s; --wip-ds-font-size-2xs: 12px; --wip-ds-line-height-2xs-compact: 1.5; --wip-ds-color-bg-tooltip: #2c2c2e; --ds-rgb-hover: 245 245 245; --ds-rgb-primary: 77 107 254; --ds-bordered-secondary-button-color: rgb(38 38 38); --ds-input-prefix-color: rgb(38 38 38);"> </div>
178.151.188.21
Robbert Claus
ผู้เยี่ยมชม
tiridar139@bigonla.com