Nickolay

Nickolay

ผู้เยี่ยมชม

tiridar139@bigonla.com

Äntligen tagit första steget – delar med mig av min resa så här långt (7 อ่าน)

14 มี.ค. 2569 01:42

Hej allihop! Jag har länge följt forumet i smyg och äntligen bestämt mig för att skapa ett konto och dela med mig av min resa. Efter år av olika dieter och träningsformer som aldrig riktigt fungerat i längden kände jag att jag behövde en mer hållbar lösning. För mig handlar det inte bara om siffran på vågen, utan om att må bra både fysiskt och psykiskt.

Jag insåg att jag behövde professionell hjälp för att komma till rätta med mina utmaningar kring viktnedgång. Det kändes tryggt att kunna få hjälp digitalist, utan att behöva boka tid på en vårdcentral och sitta i ett väntrum. Processen har varit enkel och smidig, och jag uppskattar verkligen den personliga och medicinskt grundade vård man får.

Nu har jag varit igång ett tag och känner redan skillnad – både i energi och i humör. Jag är så nyfiken på att höra era erfarenheter! Hur har eran resa sett ut? Har någon annan här testat digital vård för viktnedgång? Dela gärna med er av tips, råd eller bara hejarop – allt tas emot tacksamt!

178.151.188.21

Nickolay

Nickolay

ผู้เยี่ยมชม

tiridar139@bigonla.com

Robbert Claus

Robbert Claus

ผู้เยี่ยมชม

tiridar139@bigonla.com

14 มี.ค. 2569 01:50 #1

<div class="ds-message _63c77b1" style="--panel-width: 0px;">
<div class="ds-markdown" style="--ds-md-zoom: 1.143; font-variant-numeric: normal; font-variant-east-asian: normal; font-variant-alternates: normal; font-size-adjust: none; font-language-override: normal; font-kerning: auto; font-optical-sizing: auto; font-feature-settings: normal; font-variation-settings: normal; font-variant-position: normal; font-variant-emoji: normal; font-stretch: normal; font-size: 16px; line-height: 28px; font-family: quote-cjk-patch, Inter, system-ui, -apple-system, BlinkMacSystemFont, 'Segoe UI', Roboto, Oxygen, Ubuntu, Cantarell, 'Open Sans', 'Helvetica Neue', sans-serif; color: #0f1115;">
<p class="ds-markdown-paragraph" style="margin: 0px !important 0px 0px !important 0px;">Vad kul att h&ouml;ra om din resa! Jag k&auml;nner verkligen igen mig i det du skriver om att olika dieter och tr&auml;ningsformer inte gett n&aring;gra l&aring;ngsiktiga resultat. F&ouml;r mig har det varit en gamechanger att &auml;ntligen f&ouml;rst&aring; att viktnedg&aring;ng handlar om s&aring; mycket mer &auml;n bara viljestyrka &ndash; hormoner och &auml;mnesoms&auml;ttning spelar en avg&ouml;rande roll. D&auml;rf&ouml;r valde jag ocks&aring; att s&ouml;ka professionell hj&auml;lp och det b&auml;sta beslutet jag tog var att p&aring;b&ouml;rja enmedicinsk viktnedg&aring;ng med st&ouml;d av l&auml;kare. Att ha ett helt team som f&ouml;rst&aring;r de biologiska mekanismerna och som man kan bolla allt med har gjort hela skillnaden. Forts&auml;tt s&aring;, det &auml;r s&aring; v&auml;rt det!

</div>
</div>
<div class="ds-flex _0a3d93b" style="display: flex; flex-wrap: wrap-reverse; align-items: center; width: calc(100% + 6px); padding-top: 12px; padding-bottom: 10px; position: relative; left: -6px; gap: 10px;"> </div>
<div class="ds-theme" style="--ds-input-height-l: 44px; --ds-input-height-m: 34px; --ds-input-height-s: 30px; --ds-input-height-xs: 26px; --ds-font-weight-strong: 500; --ds-font-size-l: 16px; --ds-line-height-l: 28px; --ds-font-size-m: 14px; --ds-line-height-m: 25px; --ds-font-size-sp: 13px; --ds-line-height-sp: 23px; --ds-font-size-s: 12px; --ds-line-height-s: 21px; --ds-font-size-xsp: 11px; --ds-line-height-xsp: 19.5px; --ds-font-size-xs: 10px; --ds-line-height-xs: 18px; --ds-ease-in-out: cubic-bezier(.4,0,.2,1); --ds-ease-in: cubic-bezier(.4,0,1,1); --ds-ease-out: cubic-bezier(0,0,.2,1); --ds-font-family-code: Menlo,Monaco,Consolas,'Cascadia Mono','Ubuntu Mono','DejaVu Sans Mono','Liberation Mono','JetBrains Mono','Fira Code',Cousine,'Roboto Mono','Courier New',Courier,sans-serif,system-ui; --ds-transition-duration: .2s; --ds-transition-duration-fast: .1s; --ds-transition-duration-slow: .3s; --wip-ds-font-size-2xs: 12px; --wip-ds-line-height-2xs-compact: 1.5; --wip-ds-color-bg-tooltip: #2c2c2e; --ds-rgb-hover: 245 245 245; --ds-rgb-primary: 77 107 254; --ds-bordered-secondary-button-color: rgb(38 38 38); --ds-input-prefix-color: rgb(38 38 38);"> </div>

178.151.188.21

Robbert Claus

Robbert Claus

ผู้เยี่ยมชม

tiridar139@bigonla.com

ตอบกระทู้