jaki
lilylilycollins790@gmail.com
Hvordan løser I de sværeste ord på 5 bogstaver? (8 views)
23 Sep 2026 23:43
[size= 14px]Hej alle sammen,[/size]
[size= 14px]Jeg har løst krydsord i mange år, og der er én ting, der altid har undret mig. Hvordan finder folk de ord, de ikke kender?[/size]
[size= 14px]Nogle gange støder jeg på en ledetråd, hvor jeg ved, hvad ordet betyder, men jeg kan bare ikke komme på det. Det er som om, hjernen lukker ned. Så sidder man der og stirrer på de samme bogstaver i alt for lang tid.[/size]
[size= 14px]Det sker især for mig med korte ord. Ord på 5 bogstaver er faktisk dem, jeg har sværest ved. Der er så mange muligheder, og de lyder alle sammen næsten ens.[/size]
[size= 14px]Jeg er begyndt at samle på ord, der relaterer til glæde, og det er faktisk blevet lidt af en hobby. Nogle af dem jeg har fundet indtil videre er GLÆDE, LYKKE, FRYD og GAMMEN.[/size]
[size= 14px]Når jeg sidder fast, plejer jeg at bruge en side, der har en god ordbog med masser af ord. Den har hjulpet mig mange gange med at finde ord på 5 bogstaver relateret til glæde. Det er en gratis dansk krydsordbog, og den er nem at bruge.[/size]
[size= 14px]Jeg er nysgerrig efter at høre, hvordan andre tackler det. Har I et trick, der virker, når I sidder fast?[/size]
[size= 14px] [/size]
[size= 14px]Tak fordi I læste med![/size]
101.53.250.20
jaki
Guest
lilylilycollins790@gmail.com