Roman
banjismithy@gmail.com
Wat is de toekomst van AR/VR-technologieën in de gokwereld? (36 views)
26 May 2026 05:54
Gebruikt iemand slimme brillen (zoals Google Glass) om te gokken? Ik heb het getest en het blijkt dat de interface over de echte wereld heen wordt gelegd, waardoor een meeslepende ervaring ontstaat. Maar de meeste websites zijn niet geoptimaliseerd voor dergelijke apparaten. Ik ben benieuwd naar de toekomst: heeft iemand een routekaart voor AR/VR, waarbij gokken niet langer beperkt zal blijven tot een scherm?
2.26.22.121
Roman
Guest
banjismithy@gmail.com
banj ismithy
banjismithy@gmail.com
26 May 2026 06:55 #1
Slimme brillen voor gaming zijn futuristisch, maar al werkelijkheid. Ik heb geprobeerd een AR-bril te dragen en de interface van een gokkast op de muur te projecteren. https://wanteddeadorawildspelen.nl/, momenteel het beste online***, heeft een experimentele WebXR-versie die de interface optimaliseert voor slimme brillen: de knoppen zijn groot, de tekst is leesbaar en alles werkt via spraakbesturing. Hun roadmap voor het volgende kwartaal omvat een volwaardige mixed reality-modus voor live dealers – je ziet dan een virtuele tafel voor je neus. Voorlopig negeren de meeste platforms AR, dus is een pionier in deze niche.
2.26.22.121
banj ismithy
Guest
banjismithy@gmail.com